torstai 24. toukokuuta 2012

Teippejä, mitä niillä kuuluu tehdä?

Löysin viime viikolla Teippitarhan. En oikeastaan tiedä miten sivuille eksyin mutta eksyin kohtalokkain seurauksin. Paketti lähti tulemaan kohti Helsinkiä.


Siitä oli kotona innostunut myös joku muu kuin minä


mutta onneksi Mies oli ehtinyt pelastaan kuoren ennen kuin pahempaa vahinkoa sisuksille ehti tapahtua.


Syyllinen, joka ei näytä syylliseltä.


Minullahan ei ole minkäänlaista käsitystä mihin teippejä kuuluisi käyttää tai miten. En juurikaan askartele, joten otin ostoskoriini tuotteita, jotka näyttivät kivalta ja joista saattaisi olla iloa myös muille.



Tilasin neljää erilaista kuvioteippiä. Olin jotenkin siinä kuvitelmassa että nämä olisivat normaalin teippirullan kokoisia mutta ne ovat isompia mutta ne saa sopimaan teippikoneeseen pienillä järjestelyillä. Olenkin työpaikka jo ilahduttanut ihmisiä teippaamalla kaikki näillä kuvioteipeillä tavallisen teipin sijaan.


Lisäksi mattamustaa paperilta tuntuvaa teippiä.
Tämä on hienoa!!



Sekä dymottimeen pinkkiä nauhaa, vaihtelua siihen perusmustaan.

Kaikkia on jo käytetty, enemmän tai vähemmän.


Kalenteriin muistilappujen liimailuun.


Kalenterin etukanteen tein mustalla teipillä raidan kun olin oikein luovalla tuulella.

Olen googlaillut kateellisena ihmisten upeita teippailuja mutta minulla ei ole mitään teipattavaa..
Ennen kuin muutun luovaksi ja keksin jotain teipattavaa, ilostutan muiden päiviä teipeillä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti