perjantai 27. tammikuuta 2012

Isoäidin ruudut

Minulla on projekti.

Ensin muhittelin sitä kolme vuotta päässä ja sitten päätin aloittaa toteutuksen.
Kaikki alkoi siitä kun joskus näin Stockmannin kuvastossa isoäidin ruuduista tehdyn torkkupeiton.
Vein ajatusta pidemmälle ja ajattelin että vielä jonain kesänä minulla on noista ruuduista tehty piknik-peitto.

Nyt olen siinä pisteessä, että minulla on noin 400 ruutua. Ruudut ovat muovipussissa kaapin perällä.
Kuitenkin joka päivä mietin, että tänään käyn ne läpi, järjestän ne ja aloitan ompelemaan niitä yhteen.

Vielä näin ei ole käynyt vaan olen tarttunut sukkapuikkoihin ja antanut ruutujen odottaa.
Oikeasti minun on kyllä tartuttava toimeen tämän kanssa, jotta saan levittää sen ensi kesänä puistoon ja pitää piknikin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti