torstai 21. maaliskuuta 2013

Buzzattavana Oral-B

Täällä blogissa on kerran aikaisemminkin ollut juttua buzzauksesta.
Olen siis Buzzador ja silloin tällöin pääsen aina mukaan mitä mielenkiintoisempiin kampanjoihin.


Jos kiinnostuit ja haluat mukaan niin käy ilmoittautumassa osoitteessa www.buzzador.com. Kun mainitset minun käyttäjätunnukseni (NeitiMurunen) liittymisesi yhteydessä, pääset nopeammin mukaan kampanjoihin.

Mutta asiaan, tällä kertaa pääsin mukaan Oral-B:n kampanjaan ja kotiini putkahti paketti täynnä hammastahnoja. Aikaisemmin Oral-B on minulle tuttu sähköhammasharjoista, joten katsotaan miten nämä tahnat toimivat.


Pienet tuubit ovat jo lähteneet uusiin koteihin mutta iso tuubi jäi omaan käyttööni. Samoin kuin hammasharja.



Hammasharja oli muuten hyvä mutta sen harjaspää oli liian suuri minun makuuni. Olen tottunut käyttämään yhtä tiettyä hammasharjaa enkä osaa enää vaihtaa.


Hammastahnat sen sijaan ovat olleet loistavat. Isommassa tuubissa Enamel joka siis vahvistaa hammaskiillettä ja pienemmässä All around protection, joka lupaa suojata reikiintymiseltä, suojata ikeniä, ehkäistä plakkia, suojata vihlonnalta, ehkäistä hammaskiveä, suojata hampaita värjääntymiseltä, raikastaa hengityksen sekä vielä suojata hammaskiillettä.

Olen testannut tuotteita nyt muutama viikon ajan mutta en ole huomannut ihmeellisiä muutoksia hampaissani. Voikin olla että ne muutokset vasta hammaslääkärissä. Mutta se mistä näissä tahnoissa tykkään on niiden tuoksu ja maku sekä se, että ne eivät vaahtoa liikaa vaan juuri sopivan vähän.

Mies tosin on käyttänyt pienempää putkiloa säännöllisesti ja kommentoi sitä, että hampaiden vihlonta on vähentynyt tai oikeastaan hävinnyt kokonaan. Joten kyllä se tahna siellä suussa jotain tekee.

Hintaa tahnoilla on noin 3 euron verran, joten eivät ole hinnalla pilattuja.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti